Vanliga frågor & svar

Hur blir jag medlem?

Du kan teckna medlemskap online här eller på våra anläggningar under våra bemannade öppettider. Du kan även betala för en gäst-/ engångsträning på detta vis.

Kan jag frysa mitt medlemskap?

Vid uppvisat sjukintyg kan du frysa ditt medlemskap. Om du har köpt ett årskort så kan du frysa det en gång (max 12 mån), oavsett anledning. Detta kan du göra genom att mejla oss på info@gymmet.nu eller komma in under våra bemannade öppettider. 

Hur säger jag upp mitt medlemskap?

Du kan säga upp ditt medlemskap genom att mejla oss på info@gymmet.nu eller genom att komma in under våra bemannade öppettider.

Vad har ni för åldersgräns?

För att teckna medlemskap hos oss behöver du ha fyllt 12 år. Upp till 15 år krävs det att målsman är med vid tecknandet av medlemskapet.  

Erbjuder ni student och pensionärspriser? 

Vi erbjuder ca. 20% rabatt för studenter och pensionärer. Se våra priser här. För att teckna medlemskap till dessa priser krävs uppvisande av student-/pensionärsintyg. Personer fyllda 66 år behöver endast visa legitimation.  


Kan jag sälja vidare ett medlemskap?

Ja det kan du, kom in under våra bemannade tider tillsammans med personen som ska ta över medlemskapet så ordnar vi med en överlåtelse. 

Hur får jag ut mitt friskvårdskvitto?

Du kan hämta ditt kvitto inne i appen M3fit. Om du inte har ett inlog till appen är du välkommen att mejla oss eller komma in under våra bemannade öppettider så hjälper i vi dig. 

Hur kan jag betala med mitt friskvårdsbidrag?

Vi på Gymmet är anslutna till de allra flesta förmånsportalerna. Sök på ”Gymmet” i din portal för att göra en beställning. Du är sedan välkommen in under våra bemannade öppettider för att aktivera ditt medlemskap.
Om du inte är ansluten till någon förmånsportal så köper du ditt medlemskap online eller på våra anläggningar och vi hjälper dig sedan med ett fullständigt kvitto. 

Hittar du inte svaret på din fråga? Använd kontaktformuläret nedan så svarar vi dig så snart vi kan!